Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska.

piątek, 1 listopada 2013

Jak czytać taniej?

Lubisz czytać ale ceny książek i gazet są przygnębiające? Jest na to jakaś rada ;)
Po pierwsze zawsze sprawdzaj w bibliotece czy nie ma tej książki, której szukasz. Możesz też poszukać, czy nie ma jej w sieci w wersji elektronicznej (np. e-book). Jeśli jest, ściągnij ją na swój komputer. Często bywa tak, że e-booki są tańsze od książek, może warto by to wypróbować? W ten sposób oszczędzisz nie tylko pieniądze, czas na pójście do sklepu istanoie w kolejkach, ale także papier, więc przy okazji będziesz EKOlogiczny.
:)

Ja osobiście czytam miesięcznik "Świat architektury". Cena tego magazynu to 15 zł, więc ściągając go z sieci (wydawca udostępnia wersję elektroniczną za darmo) oszczędzam 15 zł - warto więc poszukać tego, co Was interesuje ;)

7 komentarzy :

  1. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do ebooków, ale chyba spróbuję, rzeczywiście zamiast wydawać 20 zł na miesięcznik, mogę czytać go online :) Ponadto sprawdziłam na tronach kilku wydawnictw i w niektórych można nawet "wpółtworzyć" daną gazetę np przesyłając komentarze o tym, czego w niej brakuje, co mnie interesuje itd. :) Pozdrawiam i dziękuję za podunięcie pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to praktykuję od ponad pół roku i się sprawdza. Zaozczędziłam dużo pieniędzy ;)

      Usuń
  2. Jako osoba ceniąca sobie kwestie ekologii podpisuję się pod Waszym postem obiema rękami. :)))
    Zgadzam się także co do oszczędności pieniędzy i przede wszystkim czau (na samą myśl o kolejkach w Empiku mam ciarki na plecach). Niemniej jednak czekam na kolejne wpiy z równie ciekawymi pomysłami :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowując to zaoszczedzamy: czas, pieniądze i drzewa :]

      Usuń
  3. Myslałam o tym rozwiązaniu, ale nigdy nie chciało mi się podjąc ostateczne decyzji i zakupić tableta. Więc chyba po tym poście, w końcu to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie ta biblioteka to inna, naprawdę sporo ciekawych książek w tym nowości można w bibliotekach znaleźć. Kolejna sprawa to kupowanie używanych, już przeczytanych przez kogoś egzemplarzy. Albo pożyczenie od znajomych.

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska . Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska .