Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska.

środa, 20 listopada 2013

Mikołajki

Teraz zaproponujemy wam coś pysznego i świetnie wyglądającego na zbliżające się mikołajki. Pewnie już się zastanawiacie co kupić znajomym, rodzinie. Po co kupować, skoro można samemu zrobić coś o wiele lepszego, z wyobraźnią. Zachęcamy was do tego!!
A oto dzisiejsza propozycja:
Potrzebne ci będą: truskawki, bita śmietana i coś na oczka.
Podoba wam się nasza propozycja, a może macie inne pomysły? Komentujcie!

8 komentarzy :

  1. czadowe! tylko ciężko znaleść o tej porze roku truskawki ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety są trochę droższe, ale myślę że nie aż tak by nieumożliwić wykonanie tego

      Usuń
  2. ja tam znalazłam, co prawda nie ten sam smak co latem, ale są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam pewnien pomysł, próbowałam go już rok temu na mikołajki. Też z truskawkami poniekąd.. a więc zrobić babeczki i przyozdobić je bitą śmietaną i truskawkami, i wychodzą MIKOŁAJKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł, cieszymy się bardzo, że naszanwyobraźnia wam się udziela ;p

      Usuń
  4. pysznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska . Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska .