Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska.

środa, 30 października 2013

Sposób na oszczędzanie z wyobrażnią -na zakupach

Idąc na zakupy do sklepu, zazwyczaj kupujemy dużo niepotrzebnych produktów, przez co płacimy więcej. Dzieje się tak, ponieważ coś jest w promocji, a my nie pamiętamy, czy mamy to w lodówce.
Dlatego naszym rozwiązaniem, będzie zrobienie zdjęcia zawartości lodówki. Jest to świetny sposób, gdyż komórkę każdy, zawsze ma przy sobie, więc nie ma opcji, że jej zapomnimy (nie tak jak listy z zakupami).Więc zastanawiając się nad jakimś produktem wystarczy wyjąc komórkę z kieszeni i spojrzeć na zdjęcie. Taki sposób na pewno się sprawdzi, a przy okazji zaoszczędzimy  pieniądze.

7 komentarzy :

  1. Pomysłowe :-) nie wpadłem na to, a jak idę do sklepu to nie pamiętam czy nie zapisałem na liście czy mam to w lodówce i kupuje dla pewności. Wracam do domu i okazuje się że jednak mam i niepotrzebnie kupiłem xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam to samo, a potem przeterminowane produkty, niestety, lądują w śmietniku. Fajne i szybkie rozwiązanie ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, dużo osób chyba tak robi. Xd

      Usuń
  3. Nigdy o tym nie myślałam, a to całkiem fajny pomysł, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niewątpliwie potrzebna była WYOBRAŹNIA żeby to wymyśleć xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że lepiej robić na bieżąco listę zakupów potrzebnych. Zaglądając do lodówki - szczególnie kobiety dobrze zapamiętają co mają i to nawet na której półce. A na zdjęciu nie da się sfotografować dokladnie zawartości przecież.

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska . Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska .