Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska.

niedziela, 6 października 2013

Witamy!

Z tej strony Patrycja i dla odmiany Patrycja. Jesteśmy uczennicami wrocławskiego LO. Interesujemy się ekonomią. W przyszłości chciałybyśmy zostać architektami. W ramach konkursu, postanowiłyśmy prowadzić bloga, w którym poruszymy różne tematy dotyczące przede wszystkim oszczędzania i udowodnimy Wam, że jest to cecha ludzi z wyobraźnią.
Na początku trochę zapoznamy się ze słowem oszczędzanie, a następnie pokażemy wam kilka fajnych i użytecznych sposobów na to.
Serdecznie zapraszamy do śledzenia i czynnego uczestniczenia w naszych postach. Mamy nadzieję że pomożecie nam wygrać ten konkurs ;)
 "Większość ludzi nie uzmysławia sobie tego, że w życiu nie chodzi o to, ile pieniędzy sie robi, tylko o to, ile się zachowa."
Robert T. Kiyosaki

12 komentarzy :

  1. dziękujemy i liczymy na Waszą pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością wasz blog przyniesie kilka pozytywów ponieważ będzie się można z niego dowiedzieć parę istotnych i ciekawych rzeczy odnoście oszczędzania , bo jak wiadomo czasami ludzie mają problem z ograniczaniem swoich wydatków choć starają się to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dziewczyny!
    Dzięki wam dowiedziałam jak mogę oszczędzać, co dla mnie jest to trudną rzeczą :/
    Oby tak dalej! Życzę sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieję że z nami oszczędzanie będzie dla Ciebie prostsze i się czegoś nauczysz czytając tego bloga ;]

      Usuń
  4. W KONCU JAKAŚ STRONA O OSZCZĘDZANIU, JA WSZYTSKO PRZEPUSZCZAM NA CIUCHY, DZIEKI ZA STWORZENIE TAKIEJ STRONY... MEGA

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow wooow wooow bardzo mi się podoba, macie jakieś inne strony? jak tak prosze o link :cccc thx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ;< może kiedyś ;) ale teraz zapraszamy do śledzenia nas tutaj !

      Usuń
  6. Dziewczyny, mam problem, zarabiam bardzo mało, no niestety marne mam zarabki, a mimo to całe moje pieniadze przepuszam w dosłownie 2 tygodnie.. a z resztą miesiąca? na co wydaje? proste, na ciuchy, kosmetyki, imrezy, jedzenie. jak mam rozplanować moje pieniadze, tak zeby na wszytsko wystarczyło, dacie mi jakieś wskazowki??? Liczę na waszą pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że na naszej stronie pojawi się wiele takich wskazówek, z których napewno bd mogła skorzystać. Więc zachęcamy do dalszego śledzenia naszego bloga :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska . Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska .